۱۳۹۰ خرداد ۱۳, جمعه

سخنگوی کروبی در باره مزدوران خامنه ای:‌ «من در حرام لقمه گی آنها شکی ندارم، شاید باید در مورد حرام نطفه گی آنها هم صحبت کنیم»


مجتبی واحدی، سخنگوی رسمی شیخ مهدی کروبی، به مناسبت داغهای دوگانهٔ خانواده سحابی پیغام تسلیتی ویدئویی منتشر کرده است که با دیدنش مشکل میشود به این فکر نکرد که چطور این واقعه تلخ مثل کاغذ تورنسل انسانهای شرافتمند را از بی شرافت ها جدا کرده است. مقایسه کنید این پیغام را با پیغام سید محمد خاتمی مثلا (و خواهش میکنم ننویسید برایم که خاتمی در ایران است و مجتبی واحدی خارج از ایران. این را همه مان میدانیم...)

ویدئوی پیام واحدی را در زیر میگذارم و توصیه میکنم گوش کنید. اینجا هم اجازه بدهید چند خطی از صحبتهای ایشان را ذکر کنم برای دوستانی که ممکن است وقت یا حوصله دیدن ویدئوی چند دقیقه ای را نداشته باشند:

[پس از تسلیت به خانواده سحابی و به ملت ایران] البته یک بشارت هم بدهم:‌ آنچیزی که از تجربیات تاریخی میفهمیم و آنچه از آموزه های دینی یاد گرفته ایم این است که این وضعیتی که برای این حکومت پیش آمده نشان دهنده اراده خداوند متعال برای سرنگونی این حکومت با رسوائی هرچه بیشتر است...
امروز در کشور ما در یک تشییع جنازه کنترل شده، محدود، بدون هیچگونه شعار بدون اینکه حتی آن چیزی که بر اساس نص صریح قرآن حق این خانواده بوده که وقتی کسی ظلمی بهش میشه طبق دستور قرآن حق داره با صدای بلند فریاد بزند و اعتراض کند. آنها از این حقشان هم استفاده نکردند، اما ناجوانمردانه توسط کسانی که من در حرام لقمه گی شان شک ندارم، شآید باید در مورد حرام نطفه گی آنها هم صحبت کنیم، یک زن را مظلومانه مورد ضرب و جرح قرار میدهند و میکشند...
ما در تاریخمان اینطور بوده که صاحب عزا هرکس بوده به ایشان احترام میگذاشته اند، حتی دشمانان آنها. امروز کسانی که خودشان را ولی مردم میدانند، که یکی از تعاریف ولی هم دوستی است، آنها اینطور خشونت میکنند. به نظر من اینها نشانه اراده خداوند است که این حکومت با رسوائی برود، نه فقط برود، و انشاالله خواهد رفت، و به زودی هم خواهد رفت. حکومتی که در تشییع جنازه دختر صاحب عزا را میکشد، در داخل زندان مسعود باستانی را در حضور مادرش کتک میزنند و دل مادر را میسوزانند، ما واقعا عقیده داریم که این آه ها بدون اثر نخواهد ماند و منجر به سرنگونی خواهد شد، اما من عرض میکنم، سرنگونی همراه با رسوائی.










14 نظرات:

ناشناس گفت...

درود بر کروبی، میرحسین و شما فرزند شریف ملت ایران. با شنیدن صحبتهای شما در مورد هاله باز هم اشک در چشمانم حلقه زد. درست مثل وقتی که اولین بار خبر کشته شدن ایشان در مراسم تشیع پدر را شنیدم. من نه با مهندس سحابی آشنایی داشتم و نه حتی اسم هاله سحابی را شنیده بودم ولی اکنون مطمئن هستم که خداوند اگر وجود داشته باشد که دارد هیچوقت از خون این شهید مظلوم نخواهد گذشت. به امید آزادی ملت ایران و به تبع آن آزادی میرحسین و شیخ شجاع کروبی عزیز. تشکر ويژه دارم آقای واحدی.

ناشناس گفت...

اين از قيافش داد ميزنه حروم زادست! كافر همه را به كيش خود پندارد

ناشناس گفت...

ناشناس بسیجی مادر قهوه حروم زاده تو هستی و جد و آبادت و هرچی بسیجی مادر جنده هست که معلوم نیست کی تخمتون پاشیده تو کدوم مستراح عمومی که مثل قارچ سر در اوردین و همه جا پخش شدین

mhr گفت...

موش تو سوراخ نمیرفت جارو به دمبش می بست
چنان میگین سخنگوی رسمی کروبی که انگار کروبی رئیس جمهوره
جمع کنین بساط عیش و نوشتون رو
کروبی دیگه اصلا وجود خارجی نداره اونوقت میگن سخنگوی رسمی
آقای واحدی بره از سحابی یاد بگیره که با اینکه مخالف نظام بود ولی مثل این آقا اجنبی پرست نبود و
به دامان اجنبی به خاطر پر شدن جیبش پناهنده نشد
آقای واحدی تو خودت اگر نطفت مشکل نداشت و حروم لقمه نبودی که اینجوری وطنت رو به چهار تا اجنبی نمی فروختی

Yek ostad daneshgah dar Faranse گفت...

ناشناسی که گفتی :ين از قيافش داد ميزنه حروم زادست! كافر همه را به كيش خود پندارد
جواب:

تو مرا به یاد نوکران و فراشان پادشاهان قاجار میاندازی که برای خوشامد اربابشان هر گونه جنایات را مرتکب میشدند . ای فرومایه ، دختر را در سوگ پدر کشتند تو موجود پلید نفهمیدی ؟
اگر انسان نیستی لااقل حیوان باش. بردگی و غلامی هم حدی داره .

ناشناس گفت...

تو اول برو یاد بگیر که مسلمان ها معمولا سبیل ها رو میتراشند و ریش میگزارند، بعد از ارده خدا و آموزه های دینی صحبت کن! شما میدونی همین حرف که زدی حد قذف داره؟ برو جمع کن آقا، شاید سر 4 تا بچه سوسول کلاه بذاری، کسی که کمترین بویی از اسلام برده باشه تف هم بهت نمیندازه.

ناشناس گفت...

mmanam age nanam zire akhoonda khabide biid va poole too jibim poole khoone mardom bood khayemali in madar jendeha ro mikardam.baradare basiji sare chizam varji

ناشناس گفت...

جواب mhr
هرکی میره خارج اجنبی پرسته ؟ پس بدون که امام خمینی شما هم اجنبی پرست بود که به دامن فرانسه آویخته بود. تازه پلیس فرانسه هم بسیار ازش محافظت میکرد ؟

ناشناس گفت...

نطفه خامنه ای با قاشق از روی قالی جمع شده

ناشناس گفت...

اتفاقااگرآقاى سحابى به خارج رفته بودوازامكانات آنجابراىافشاگرىاستفاده كرده بود اكنون خود وخانواده اش اكنون اينگونه وحشيانه موردتعرض واقع نمىشدند تازه مگرآقاىخمينى ازبيرون انقلاب رارهبرىنمىكرد فكرميكنين اگرامكانات رسانه اىوفضاىدموكراتيك فرانسه نبود ايشون مىتونست در56و57بااون سرعت پيام خودش روبه ايران برسونه؟ ضمنأ صفات برجسته خودتون رابه ديگران نسبت ندهيد! درود برموسوى درودبركروبى ودرودبر مجتبى واحدىكه مردانه همه چيزرابه صراحت وبدون اغماض بيان ميكند.

بسيجى سابق گفت...

به خدا من رزمنده زمان جنگ هستم.در2عمليات كربلاى5و والفجر8 بعنوان بسيجى شركت داشتم، وتاهمين 4سال پيش عضوفعال بسيج بودم اماازروزى كه ديدم هرچى آدم بيكاروبيسواد وعلاف ازتوكوچه وخيابون جمع شده توبسيج ازهمه چى بيزارشدم.خداراگواه ميگيرم توبسيج جمع ميشدن وفيلم هاى سوپر رو موبايل هاشون رابراى هم بلوتوث ميكردن! واسه يه بشقاب غذاتوسرهم ميزدن! وقتى ازرزمايش هاى صحرايى برمي گشتيم پتوهارا مى دزديند! اين هاآن قدر مغزشان كوچك است كه اصلأدرك نميكنند تومملكت چه خبره يامثلأ سحابى كيه! ميگن بزن پول بگير!بزن يه موتورسيكلت بهت ميديم! بيشتراينها بدليل سوادكم شستشوى مغزى شده اند!

ناشناس گفت...

کروبی و میرحسین رو 100 روزه که بدون محاکمه و دادگاه حبس خونگی کردید، ارتباطشون با خارج از منزل رو قطع کردید، اونوقت با وقاحت تمام میگی دیگه وجود خارجی نداره؟!
بجای اینکه مردمو اقناع کنید و اجازه تظاهرات بدید، هموطناتونو، زن و بچه های مردمو زدید، کشتید، بهشون تجاوز کردید، با ماشین نیروی انتظامی از روشون رد شدید بعدم با وقاحت تمام گفتید دشمن کشتشون، به قران و امام حسین توهین کردن یا اینکه بسیجی بودن، پیکر های پاکشونم مصادره کردید و حتی نمیذارید تشییع جنازه برگزار بشه.
آخه بیچاره مفلوک که مجبورت کردن بیای هرجا کامنت بذاری اگه ریگی به کفشت نبود که میذاشتی خاکسپاری ها طبق روال شرعی و قانونی انجام بشه، اگه دستت به خون آلوده نبود که از حضور مردم داغدیده نمیترسیدی و شبونه و بزور دفنشون نمیکردی.
تو میدونی رو چیه؟ شرف چیه؟ غیرت چیه؟ دین و مذهب چیه؟ تویی که ادعای دینت میشه از روی ظاهر یک نفر به همین راحتی بهش میگی حروم زاده؟! ... ولی من از روی کارهایی که شماها کردید بهتون میگم حروم زاده، بی شرف، سگ هار ... حیف سگ!
چقدر بی ناموس و بی وجودی که به پیکر همین عزت اله سحابی و دخترش، که خودتم اعتراف میکنی که با شرف بود وموند تو ایران هم رحم نکردی. بی شرف های بی آبرو این رهبر حروم زاده بی شرف بی سروپای بی پدر مادرتونه که دیگه وجود خارجی نداره، این نظام ننگین وقاحت اسلامیتونه که بوی گند تعفنش همه جارو ورداشته.
تف به تو، تف به عقیدت، تف به طرز فکرت، تف به مرامت، تف به غیرتت، تف به اون دین و مذهبت، تف به اون ولایتت. ننگم میاد از اینکه تو هموطنم باشی، برای خودم متاسفم، برای کشورم متاسفم، برای مردمم متاسفم، ... برای تو هم متاسفم.

ناشناس گفت...

..."تو میدونی رو چیه؟ شرف چیه؟ غیرت چیه؟ دین و مذهب چیه؟ تویی که ادعای دینت میشه از روی ظاهر یک نفر به همین راحتی بهش میگی حروم زاده؟! ... ولی من از روی کارهایی که شماها کردید بهتون میگم حروم زاده، بی شرف، سگ هار ... حیف سگ!"...

جدا طفلی سگ... ولی شما هم طرفو عالی له کردی... هر چند اینا هیچوقت هیچی نمی فهمند...

ناشناس گفت...

اگر کسی ذره ای شرف و وجدان و انسانیت در وجودش باشه هیچوقت به این سخنان کاملاً منطقی و اصولی - در راستای ارزشهای جهانشمول انسانی - ایرادی نمیگیره. مگر اینکه جز این باشه.

ارسال یک نظر