۱۳۹۰ خرداد ۱۳, جمعه

اعلام اضطراب شدید باند خامنه ای از سخنرانی «زنده» احمدی نژاد در مراسم مرگ خمینی


باند حزب الله متعلق به خامنه ای شدیدا مضطرب و نگران محتوای احتمالی سخنرانی احمدی نژاد در مراسم سالگرد مرگ خمینی شده اند و طی یک اقدام زنجیره ای گسترده تمام سایتهای متعلق به این دسته موظف به پخش یک متن خبری کوتاه برای اعلام این نگرانی و زمینه چینی برای مقابله با تبعات احتمالی آن گردیده اند. متن آن خبر به این شرح است:

برنامه فتنه‌گران و جريان انحرافي در مراسم ارتحال امام
فتنه گران و جريان انحرافي براي انجام چنين ترفندي سازماندهي كرده و قصد ايجاد التهاب و سوء استفاده سياسي از مراسم ارتحال امام را دارند. از جمله اين برنامه ها سر دادن شعار عليه نزديكان رئيس جمهوري و تحريك وي به پاسخگويي در اين باره مي باشد. فتنه گران و جريان انحرافي از امشب و در برنامه هاي ارتحال امام قصد دارند با توهين به برخي شخصيت ها و شعارهاي انحرافي آن را به گردن نيروهاي متدين و حزب اللهي انداخته و از اين طريق ادعاي مظلوم نمايي كنند. رئيس جمهوري امشب در حرم حضرت امام ايراد سخنراني مي كند.

متن فوق که امروز به صورت همزمان و «متحد الشکل» در بسیاری از سایتها (مثلا: فارس نیوز، جهان نیوز، رجانیوز، عماریون، مشرق نیوز، و بسیاری دیگر از سایتهای وابسته به این زنجیره) ظاهر شده است به وضوح پیشگوی بروز مسائلی در جریان سخنرانی احمدی نژاد، و نشان دهنده دلهره جدی که این گروه از محتوای سخنان احمدی نژاد دارند میباشد.

احتمال میرود مسئولان بسیج و سپاه با آوردن سیاهی لشکر و قدرت نمائی تلاش کاملی برای تظاهر به در دست داشتن کنترل اوضاع از طریق ایجاد تصویر یک فضای امنیتی در مقابله با هرگونه تحریکات توسط گروه احمدی نژاد/مشائی انجام بدهند.

البته واقعیت این است که اگر احمدی نژاد تصمیم بگیرد که با استفاده از این موقعیت ولایت فقیه را مستقیما به چالش بکشد و اگر چنان تقابلی به خیابانها کشیده شود وضعیت بسیار مغشوش تر و پیچیده تر از آن خواهد بود که مسئولان حکومتی قادر به کنترل آن باشند، چنان اغتشاشی به هیچوجه قابل مقایسه با تظاهرات آرام مردم در جریان جنبش سبز نخواهد بود.



0 نظرات:

ارسال یک نظر