۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۱, سه‌شنبه

پیشنهادی برای دوستان خارج از کشور: ۲۲ خرداد جلوی سفارتها تظاهرات کنیم


اصل پیشنهاد بسیار ساده و سرراست است و بنا بر این احتیاجی به شرح بیش از این نیست که در ۲۲ خرداد همزمان با هموطنان داخل ایران در مقابل سفارتهای جمهوری اسلامی در کشورهای مختلف گردهم آئیم و اعتراض خود را به وجود سیستم جمهوری اسلامی در ایران و توجه جهانیان را به جنایات بی حد و حصر و عدم مشروعیت آن حکومت جلب کنیم.

اما اجازه بدهید در غیاب شرح و توصیف بیشتر دو نکته مهم را روشن کنم: یکی اینکه من کلا اهل فراخوان دادن نیستم، و این هم تنها یک پیشنهاد و توصیه است که اگرچه معتقدم در صورت عملی شدن بسیار مفید خواهد بود اما طبیعتا به واقعیت پیوستن یا نپیوستن آن به علاقه یا عدم علاقه دوستان هموطن بستگی دارد؛ و دوم اینکه خواه ناخواه میتوان انتظار داشت که در ۲۲ خرداد هم مثل مناسبت های دیگر راهپیمائی های «خودجوش» در شهر های مختلف کشورهای مختلف شکل خواهد گرفت و بعضی از آنان هم مقابل سفارتخانه ها خواهند بود، اما توصیه من این است که اینبار به طرزی حساب شده و منظم چنین راهپیمائی هائی از پیش برنامه ریزی شوند تا مردم این فرصت را داشته باشند که از شهرهای دیگر هم به محل سفارت سفر کنند و جمعیت قابل توجهی در کشورهای مختلف گردآیند و به اینصورت موفق شویم توجه مردم و رسانه های جمعی دنیا را بار دیگر به وسعت و زنده و فعال بودن جنبش مردمی سبز جلب کنیم.


2 نظرات:

Anonymous گفت...

درود بر شما دوست و همکار گرامی , بنده یکی از مدیران وبسایت میهن محفل هستم و قرض از مزاحمت در خواست دعوتنامه بالاترین است که با توجه به مطالب نوشته شده در وبلاگ شما بنده تصمیم گرفتم که این پیغام را برای شما ثبت کنم .
درخواست بنده همانطور که بیان شد دعوتنامه وبسایت بالاترین است که نیاز فوری مدیران میهن محفل به این دعوتنامه دارند , به دلیل کاهش بیش از هد و غیر منطقی این وبسایت و همچنین با توجه به هک شن آن بعد از مدت کوتاه و راه اندازی دوباره آن بعد از چند ماه .
لطف کنید برای دعوتنامه ای به آدرس اینترنتی این وبگاه ارسال کنید : info@mihanmahfel.com
اگر از دست بنده و مدیران میهن محفل کاری بر میآید تا برای قدردانی از این لطف بی دریق شما است امر کنید تا انجام دهیم
با احترام فراوان محسن محمد - مدیر وگاه میهن محفل . کام

Sadeq Rahimi گفت...

دوست گرامی، جناب محسن محمد،

با عرض معذرت، بالاترین امکان ارسال دعوتنامه را به من نداده است، و بنا بر این از کمک در این مورد معذورم. امیدوارم از دوستان کاربر دیگری که این تقاضای شما را اینجا خوانده اند افرادی باشند که اجازه ارسال دعوتنامه داشته باشند و با شما تماس بگیرند.

ارسال یک نظر