۱۳۸۹ مرداد ۱۹, سه‌شنبه

پاسخ دندان شکن مقام عظمی به سر فتنه (کروبی) + تصویر


هنوز ساعاتی بیش از پخش شدن این خبر که «سحام نیوز» مدرک اجتهاد شیخ مهدی کروبی را منتشر کرده است نگذشته بود که خبری در مورد پاسخ سریع و غیر منتظره سید علی خامنه ای به این حرکت در روزنامه «کیهان» منتشر شد و تمامی فتنه گران از جمله خود مرا در بهت و سرخوردگی عمیقی فرو برد.

در خبر کوتاهی که دقایقی پیش در سایت روزنامه کیهان منتشر شد آمده است، «در پاسخی دندان شکن به برخی حرکات مذبوحانه یکی از سران فتنه، سایت مقام معظم رهبری مدرک اجتهاد ایشان از دانشگاه آکسفورد را منتشر کرد.»

من هم که خوب مدتی است به این مسائل علاقه مند هستم سریع به سایت مقام معظم رجوع کردم، و دیدم که یکبار هم که شده ظاهرا کیهان راست میگوید، و تصویری از مدرک اجتهاد ایشان که بیش از ده سال پیش صادر گردیده است در آن سایت به نمایش گذاشته شده است. جهت اطلاع شما و نیز برای نشان دادن بی طرفی سیاسی سایت و به پیروی از اصول صداقت در تهیه و انتشار اخبار، تصویر فوق در ذیل همین صفحه ارائه میشود.

با تشکر،

مدیریت سایت کالچراللاجیک



13 نظرات:

Human گفت...

من عین احمقا اولش جا خوردم،داشتم به سند دقت میکردم!!!!! گفتم کیهان داره زیادی روی طرفداراش حساب باز میکنه!!
خیلی باحال بود

Anonymous گفت...

كس ننه خامنه اي و انتري

Anonymous گفت...

کس خواهر هرچی مزدور ضد انقلاب

عليرضا گفت...

سلام دوست من
من ادرس وبلاگ شمارا در بالاترين ديدم و امبدم اين است که کاربر بالاترين باشيد
کاربر بالاترين نيستم اما 1 سال هست که هرشب به بالاترين سرميزنم از بچه مذهبي هاي هستم که عشقم جنبش سبز است&اوابل بالا تربن رو دوستداشتم
اما الان بخاطر بالاترين از جنبش دلسرد شدم!
وقتي ميبينم به دينم& پيامبر&کتابم
توهين ميشه(چه به حق و چه ناحق)و نميتونم جواب بدم...!
به هر حال اين دين من است و انتخابش کردم.الان ساعت 2.34 دقيقه ي صبح در بالاترين 1727 نفر انلاين هستند&طبيعتا همه ي اونها کاربر نيستند و مثل من هستند و خيليهاشون مثل من مذهبي هستند.به خدا اين لينکهاي که به مذهبم توهين ميکنه باعث ريزيش ميشه دگه ميلي به اين که به بالاترين سربزنم رو ندارم تورو خدا حرفم رو بگوش کاربراي بالاترين برسون

Sadeq Rahimi گفت...

علیرضای گرامی، بله، من در بالاترین هستم. اتفاقا در حال حاضر هم در بحثی بودم در مورد دین و اینهائی که فرمودید ( این لینک). من با اجازه شما کامنتی که شما اینجا گذاشته اید را میبرم و آنجا پست میکنم تا دوستان دیگر هم ببینند.

اجازه بدهید این را هم اضافه کنم که متاسفانه پنج شش ماهی است که بازار توهین و خشونتهای کلامی در بالاترین بسیار گرم شده، که باز متاسفانه، من بر این گمان هستم که این از حربه های سربازان جهاد نرم جمهوری اسلامی است که با موفقیت بسیار زیادی به کار گرفته اند، از طریق ایجاد اختلافات گوناگون و برانگیختن احساسات مردم و دسته دسته کردن آنها در مورد مسائل مختلف، چه در زمینه نژاد و قومیت و ملیت، چه در زمینه عقاید سیاسی و اجتماعی و چه در زمینه باورهای دینی و مذهبی.

اما این را هم عرض کنم خدمتتان که من معتقدم این موجی است که مدت زیادی نخواهد پائید، چون حقیقی نیست، و سربازان حکومت هم تنها تا مدت محدودی قادر به ایجاد و تداوم این امواج احساسی خواهند بود و بالاخره آبها باز آرام خواهد شد و مسائل اصلی باز مطرح خواهند شد. به قول معروف دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد این موضوع.

باز هم ممنون از اینکه نظر خودتان را اینجا مطرح کردید.
موفق باشید.

Sadeq Rahimi گفت...

Human جان، به قول شیرازی ها، شرمندهٔ اخلاق خوب شما هستم :)

Sadeq Rahimi گفت...

و خدمت دوستان ناشناسی که به نظر میرسد به هر دلیل فکر میکنند صحبت از اعضای تناسلی خانواده یکدیگر فایده زیادی در این بحث دارد، میخواستم توجه شما را به این نکته جلب کنم که به نظرم این نوع گفتمان به دلیل بار معنائی که این لغات و مفاهیم در فرهنگ ایران دارند فایده چندانی نداشته باشد، البته به جز احساس تخلیه عاطفی برای گوینده، و احساس تعرض عاطفی توسط بعضی شنونده ها. این البته تاثیر بسیار محدود و کم فایده ای است، در مقایسه با ابعاد بزرگ مسائلی که ما اینجا در حال بررسی آن و تبادل آراء هستیم، ضمن اینکه به خاطر میزان زیاد خشونت و تهدیدی که در فرهنگ ایرانی با این لغات و جملات متصل است، استفاده شما از این گفتمان بسیاری از مخاطب ها را مجبور میکند فاصله ذهنی سریعی بین خودشان و شما و یا حرفهای شما ایجاد کنند، که طبعا اثرگذاری صحبتهای شما را از همان که عرض کردم هم کمتر میکند.

محمد سبز گفت...

خيلي بچه روشني هستي.
پيروز باشي

Sadeq Rahimi گفت...

محمد سبز عزیز، لطف دارید، از شما متشکرم و برای شما هم آرزوی خوشبختی دارم.

Anonymous گفت...

با تشکر از زحمات شما
خواهشمندم در صورت امکان لینک جهت اخبار مندرج در سایت را ذکر فرمایید.

Sadeq Rahimi گفت...

دوست ناشناس گرامی، با تشکر از التفات شما، عذر میخواهم اما مطمئن نیستم مفهوم تقاضای شما را درست متوجه شده باشم. اگر ممکن باشد کمی بیشتر شرح بدهید که لینک جهت اخبار مندرج در سایت چه نوع لینکی است حتما رسیدگی خواهم کرد. با تشکر مجدد از شما.

هم وطن گفت...

Ba dorod
Avval bebakhshid be khatere finglish, ba mobile hastam
man ham ba nazare alireza movafegham o in javi ke zedde adiyan be khosos islam dar site hayi mesleh balatarin va donbaleh hast aslaan khob nist
Man khodam az karbarane faal donbaleh boodam vali alaan 3hafteh hast ke 2-3 ta link bishtar nazashtam o aslaan dost nadaram login konam
Ta manfi midim ham migan in ke tohin nist; enteghade !
Baz ham dorod va sepas
Be omid azadi vatan

Sadeq Rahimi گفت...

«هم وطن» گرامی، ممنون از نظر شما. از آنجا که دوستان بیشتری اشاره کرده اند به این موضوع به نظرم میرسد شاید بد نباشد بحثی جدی در این باب باز شود، حتی در همین وبلاگ، چون به هر حال معضلی است مهم که در کنار تمام جنبه هایش بر مسائل امروز ایران هم تاثیر فراوان دارد.

ارسال یک نظر